En obehaglig distans, en konstig känsla nånstans det känns tomt, eller hur?

Ja vad vore man utan sina vänner, naken, rädd, exposed? Idag kände jag mig som en liten Maria Montazami utan sitt läppstift för att vara exakt

Jag är en konstig människa, när alla andra hurrar o springer runt o är lyckliga över att det är vår blir jag fullkomligt överdeppig och allt går i svart. Då är det tur att jag har min käraste matilda och lilla orreborre som gör allting så mycket mer värt!


Som vissa kanske inte visste så är jag ett big fan av insändare och detta är min absoluta favvooO!!! den sitter i en ram på min vägg hahahah den är så BRA! läs! "Nu ska vi va så långt in i varandra att vi kan känna själen" Haha bittra människa <3 Denna männsika gestaltar en del av denna bittra vårdepp som en bråkdel av oss känner! Tänk på detta när ni lovprisar denna "härliga vår" nej tacka vet jag sommar =)

Våriga sliskiga hälsningar från Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0