Tecken på att du degat för länge

Herregud för ett år sedan spenderade jag den större delen av min lediga tid i min säng, förmodligen på grund av att jag var sönderstressad över allt som hade med skolan att göra... men idag har jag sovit till halv tre med dvs kisspauser o yougurt garva åt gårdagen-pauser. För att sedan åka ut till pappa, gå några kilometer o sedan laga mat o spendera hela kvällen i sängen men detta går inte!!
Jag är stel i nacken, ser suddigt och känner inte för att sova.
Just nu ligger jag o funderar på sommar och lyssnar på guvernör andy. å vad jag vill ha sommar!


Tar ett dopp i Skagen 2009

Berlin sommaren 2009

Parka <3




/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0