Tungt

Tung helg måste jag börja detta blogg in lägg med! I fredas jobbade jag inte så vidare värst kul .. han med lite gym oskcå, orkar inte skriva så mkt är döötstrött och bakis... Men kan ändå inte sova och måste bada innna jag lägger mig i min skööna böööna säng. Ska skriva ett mer utförligt inlägg om helgen i morgon. Nu ska jag klä av mig slänga mig i badet simma runt lite öva bröst sim och köra kaffekokaren, bada av mitt öliga hår ircchh.
Sakande min älsklings böna i helgen ... Fick inte den riiiktigt braiga teasten på kvällen.

På tala om älskling var på gymet i lördas. Körde på bandet som vanligt när jag hade sprunigt i ca 20 min och började få upp flåset så kommer de in en kille och en tjej in strosandes hand i ... Dom satte sig på en såndär rodd maskin och ... BÖRJADE SLÄTA av varandra.... vad är detta jag kände hur jag inte kunde slita blicken från detta betende, vad skule jag göra jag kund eju inte bara gå av bandet för att ta ett nyttt längre ifrån dom dettsa skulle förstöra min sprnigrythm... skämdes åt dom fy fasiken när detta avslätande tjaffs var över och jag hade sprunigt klart möter jag upp dom hela tiden unde rmin gymrunda och genom hela tiden så håller dom varran handen.... vart är detta på väg. inte ens på gymet får man vara ifred från äckliga nykära turturduvor som inte har någonting annat i huvet än att bokstavlig talat ÄTA upp varran.



Kände mig som han i denna stund. Obekväm!


// Bitter och mycket sliten. M

Kommentarer
Postat av: Mickan!

haha, lite bitter där :)

2010-03-22 @ 18:29:55
URL: http://fkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0