TVÅ ÅR!!

Yes hade ett fullkomlligt underbart samtal med min kära bästate vän (läs. Paulina) som för övrigt är i gbg just nu.

I berlin <3


Människa att du ska vara så lååångt borta, och att de  ska vara så jädra dyrt att prata i mobil, kunde pratat i tuuusen år till. Blev höööög av gladhet när jag såg att du hade ringt Lyccckooo ruuuuuuuuuuuuuuuus! Pratade om allt mellan himel och jord, men under detta samtl konsaterades att singelstasusen för oss båda har nu passerat 2 år =). Bra? dåligt? Mycket bra att vara själv är jävvla gott. Såklart lite ensamt, men åh andra sidan så mycket man har hunnit med och så mycket mer socialt liv jag har fått allefall, stortrivs till mesta dels.

Hultfred 09 <3


I framtiden ska vi bo på samma bredvidd på samma håll inte 50 mil ifårn varan de är alldells för mycket.Jag saknar och älskar dej tuuusen miljoooner runt hela jorden, alltid lika kul att prata och vara med dej.

Student 09 <3




Att minnas är resan till prag de var helt underbart!



lika shelöggda e vi också.


Gammal goding <3



Och vilka orsakade detta kaos? <3



finns väl inte så mycket mer att säga än att jag saknar dej som en KOSSA. Urrcchkk LÖK på dej paulina att du e så långt borta.


// M



Kommentarer
Postat av: Paulina

HAha lilla knasboll! Jag saknar dig så mycket och man inser hur mycket tosjuka saker vi hunnit med under de här ca 3 åren! Sjuktroligt har vi haft <3 Jag är så glad att du är min bästa vän !! <3<3<3 FÖR JAG ÄLSKAR DIG!

2010-03-27 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0