Huhäää

Minst sagt en röjig helg. I fredas jobbade jag sen seent sent på kvällen så hokade jag upp med johan som var tuusen miljoner år sen sheefflar vaad trevliggt de var.
I går jobbade jag sen fira ines min vackar kvinna! Sandra styrde förkrök hos henne med sntiiar och annat gott. Iväg till Bj trevlgit hela kvällen får skjutts hem, väl hem kommen och nerbäddad efter en tabbe vid dörren -.- då jag tappat ut alla kort och pryalr och jag ligger och krälar runt på golvet i mörkret i minst em halv timma... Varför istället inte bara tända lampan.  Lägge rmih efter många moment. Somnar, och de ringer full människa hahah. Skönt de då samma mänsika som jag hade ringt och terrat förra helgen hhahah mycket trevligt efter en halvtimmas snack uppenbaras denna av att :OJJJ jag har en negerboll i fickan bra slut på kvällen helt enkelt. Sönda IDAG, vaknade upp av att mor min ringer sådär vid 12 och undrar varför jag låter så konstig .. -.- Blir då terrad av denna och arbetskamrat TACK. Upp och sedan åka och göra rätt för sig på jobbet. Nu ligger jag här och funderrar på sova!
Föresten har lite nya jobb på G, idrottsvik lät inte helt fel ska ringa i morgon och se om jag får napp ;) vore fruktansvärt roolit.
MINST en gång i timman övergår mina tankar på DENNA UNDERBARA RESA som infaller så perfekt, då detta äckliga väder här hemma inte riktigt faller mig i smaken. :D ^Wohooo vad jag längtar Stränder, varma dagar i solen, kalla drinkar och bara CHILLLL inga åldisar som ska passas ingen snöö BARA LIVE LIFE.















Och här ska vi BO !!


MÅNGA BLÖTA // MATILDA


 
 

Bra låt =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Faaan så naajs! Vår balkong e me på bilden! Skulle lätt åka tillbaka dit. Sjukt att ni ska till just samma hotell dessutom;)

2010-03-30 @ 19:23:27
Postat av: Markus

Senast jag var på GC bodde jag på de där hotellet! Ha det fett och du måste åka på barrunda, sjukt kul ;p

2010-04-05 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0