Gym

Idag har de varit en träna dag, har kört på gymet och de gick riktigt näjs. Inte är de klart än ska iväg på ett arobics pass alldelles strax med laget hoho om ni visste hur lost jag är, jag hänger inte riktigt med... jobbigt. På tala om idag på gymet, jag sprang idag på bandet när jag sedan var klar så skulle jag troka av maskinen, går och hämtar den där sprutan och sprutar tittar inte alls på vad jag sprutar .. Jag sprutar rakt på en kille som sitter precis nedanför på en sån där rodd maskin... Från att ha blivit röd från springningen till att bli ultimatum röd och bara stå och gapa. Får fram ett ojj... förlåt. han såg allt annat än glad ut, jag slänger mig över bandet och torkar av den fort som fan och springer därifårn och hoppas på att han inte ska stanna så länge till... Ouufffff vad pinigt haha har aldirg tänkt på att de skulle kunna hända men jo de kan de. SÅ ETT TIPPS TAT LUNGT MED SPRUTET ;) 
Med skräck blandad förtjusning ska jag nu byta om till arobics passet som jag bara gör bort mig på.




Puss och gull // Matildus

Kommentarer
Postat av: Mickan!

HAHAHHAHAHAHHA!

2010-03-10 @ 23:49:11
URL: http://fkl.blogg.se/
Postat av: ohoh snooopen tjej.

2010-03-11 @ 00:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0