You can call me El'

Jaha det var ju ett tag sedan. Anledningen till att jag inte skulle kunna ha en egen blogg...

Tja helgen är snart över och med detta har jag hunnit med 3 arbetspass, ett besök och två årstider! Är förträffligt trött, kan bero på att mitt besök petade mig i ansiktet tills jag vaknade igår morse, då denne inte är van vid att sova mer än typ 4 timmar per natt(lumpen). Micket (o)najs.
Igår var det grymt fint väder och mitt hopp om att det började bli varmt efter en veckas sol och snösmältning fullkomligt krossades idag när det helt plötsligt fick för sig att snöa... och inte LITE heller.








Vid exakt samma tidpunkt för en vecka sedan!

kyss och klem snigelslem /El


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0