Utkast: Nov. 8, 2010

God förmiddag =) ligger i soffan och mår riktigt bra! Ska gå ut på en liten promenad när mamma anländer från jobbet. Har haft en enatående helg med utång, middag och bowling. Elin och jag tog en trip till Bj på fredagen extremt mycket folk, visst det var kul men har haft roligare. Lördags morgonen och eftermiddagen var mysig käkade god sallad med egil för att sedan ladda inför kvällen. Kvällen blev som förväntat klockren dock gick jag och Lina från bowlingen utan vinst men ändock med flaggan i topp får jag säga även fast vissa drattade på ändan och andra tappade klotet bakom sig :) så var vi helyt klart ett mycket bra team. Efter bowlingen gick vi till Magnussons -åkte med nippo. Satt där i ett ex antal timmar för att sedan kravvla oss på bussen hem till Lina där det blev Öl och Calvados. In på morgon qvisten beslutade vi att de kanske var dax att åka hem då jag hade deckat på golvet.

Tack för en extremt trevlig kväll <3

Om exakt två veckor bär det av till london. Som man har längtat nu är det inte långt kvar.

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0