lyckan kärleken och menigen med.

Bloggandet har legat endel på is ;) Snart flyttar jag ifårn mammi och pappa till en egen lägenhet dax att klippa navelsträngen nurå. Shit vad det ska bli kul och spännande. Mycket som står på spel nu alltså jag och mitt hjärtas fröjd åker till Staden full av mode och shopping London yeaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! Längtar hejdlöst mycket. Endast 26 dagar kvar nu det bokstavligen bubblar i min magen av längtan!!!!!!!!!!!! Sparar pengar som en jävel men kunde ändå inte hålla fingrarna i styr från dessa .. ;)



I veckan bokade vi hotellet som vi ska bo i.





Detta 5-stjärniga hotell ligger i Londons West End, 500 meter från Oxford Street. Här finns gratis internet, lyxiga luftkonditionerade rum, en bar, en italiensk restaurang och ett spa.

Montcalm ligger överst på Park Lane. Tunnelbanestationen Marble Arch ligger 300 meter bort. Till Hyde Park, affärer och teatrar är det en kort promenad.

Rummen har lyxiga king size-sängar, iPod-dockningsstationer och stor HD-TV med internationella satellitkanaler. Marmorbadrummen har regnduschar och lyxiga toalettartiklar. Gästerna kan välja en av 6 dofter på rummet.

Restaurangen Vetro serverar säsongsbetonad italiensk mat och Barre Noire erbjuder en barmeny och cocktails. Hotellet erbjuder också traditionellt engelskt eftermiddagste.

Montcalm Spa har 4 behandlingsrum, en träningspool, bastu, ångbastu, monsundusch, spapool och 24 timmars-gym.

http://www.booking.com/hotel/gb/the-montcalm.sv.html?aid=311094;label=the-montcalm-mI2vaAD6w17UhC14pBqI6QS2981659247;ws=&gclid=CJ3noenj96QCFQaGDgodxBAQgg




Igår smygstartade jag och emil helgen emil körde på whisky och en öl medans jag tog ett glas rött, vi hade även bokat bio :) Kvällen fick en oväntatd invädning. Emil skulle promt ha en burgae inna bion -.- vi kommer fram till bion och det är låst.... Som tur var så hörde dom att vi bankade på dörren så vi fick komma in ändå.... så fruktnasvärt typikst EGOLD, och jävligt pinigt :/ in kommer vi men mitt i filmen. Enligt denne själv kom vi försent då han påstår att han skulle vaska dompa.



// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0