Att byta en glödlampa...

Efter en superb lördagskväll/natt så var jag allt annat än pigg... Vilket resulterade i att jag somnade runt 16 igår söndag.... Pigg tjej, vaknade sedan 23.45 och försökte tända sänglampan... då detta ej gick så bestämde jag mig för att gå och byta denna, letade i skåpen i tvättstugan efter en passande glödlampa, hittade en och gick tillbaks till sängen... Efter några minuters mixtrande så fick jag fast lampan... Och trodde då jag kunde pusta ut..."Klick klick".. men icke! lampan tändes inte. VAFAN tänkte jag då och skulle gå ut från mitt rum. Såg då kontakten ligga urdragen på golvet. Smart

Surt sa räven.

Bilder från lördagen







Fler bilder finns på fejjan =)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0