Den manliga 20-årskrisen

Jag känner sjukt många tjejer som under 2010 har blivit fruktansvärt sågade, bedragna och allmänt sårade av killar... Jag kan säga minst 6 inklusive mig själv...

MEN dom senaste 2 veckorna har jag faktiskt fått inte bara en utan TVÅ ursäkter från två killar som betett sig illa.
Det uppskattas! Även om det kom 1- 4 månader försent...

Vad beror detta på? att vid 20-års åldern får alla killar fnatt och får för sig att bli "bad boys". Jag kan säga att alla dessa tjejer som blivit drabbade har uttryckt sig sjukt besviket och har tappat en ganska stor respekt.

Nu tänker säkert ni "men ni tjejer är fan inte så jävla bra ni heller" och jag ska verkligen inte dra alla över en kam. Och jag får faktiskt för mig att vindarna möjligen vänt, att ni möjligtvis kanske mognat och möjligtvis insett att MANLIGHET är att inse sina misstag och faktiskt göra rätt för sig!

BE om URSÄKT! Än har jag inte tappat hoppet.

/E

Kommentarer
Postat av: m

jag tror inte din väns pojkvän menade att vara otrogen mot henne innan han dumpade henne. men han var ju otrogen mot alla hans tjejer utom den blonda saken så kanske inte så konstigt.........

2010-09-19 @ 17:29:41
Postat av: Anonym

Hm vems vän pratar vi om?? Och varför tas detta upp efter cirkus 2 års tid. Otrogen alltid otrogen så är det ju. Hoppas på bättre lycka för den "blonda saken" så att säga.

2010-09-20 @ 01:28:06
Postat av: Anonym

Pff, det där är struntprat ang en s.k. 20-årskris. Det handlar om vilken typ av människor du väljer att umgås med. Antingen umgås man med väluppfostrade killar med lite stil eller så umgås man med övriga. Beroende på om man vill bli bra behandlad eller ej.

2010-09-22 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0