Diverse ström och komunikation.

God förmiddag!!
Jisses vilken helg, mycket trewligt och fartfyllt med när och kära!
Att bo på landsbyggden har sina fördelar och framförallt nackdelar iaf när man är i min ålder och vill kunna ha någon form av konect till omvärlden.
I går när jag kom hem fanns de inget internet, har hållt på hela morgonen med att få igång skiten, mycket slit och tanke fick ändå inte fart på de så jag ringer telia tänkte jag för lite suport. tro det eller ej men telefonerna fungerar ej.... mitt så kallade tålamod sjönk en aning igen kan man säga. Efter mycket om och men och säkerligen en mobiltelefon räkning på 10000000000000000000 miljon kr så fick jag (telias suport) igång de förbannade internet.
Efter cirkus en kvart 20 min så slutar internet att fungerra igen och denna gång beror detta på att ELEN i hela jävla huset strejkar ... Lite små less på att bo såhär nu alltså .

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0