Don't look back in anger

Ett tillägg till mitt förra inlägg "Den manliga 20-årskrisen" och dess kommentar den fick av "m" så vill jag tydliggöra att jag pratar om 2010! Om jag lyckats lista ut rätt person som drabbats och den person som betedde sig illa som "m" syftar på så tror jag att den personen verkligen gått vidare och att det VERKLIGEN inte är dom två personerna jag menar.

Nåväl, just nu ligger jag och kollar på OC och suktar efter lite romantik.


En utav dom bästa låtarna... någonsin.

/E


Kommentarer
Postat av: m

menar inget illa tycker bara ines förtjänar bättre än att bli bedragen och va otrogen mot men som sagt, mycket mer kan man inte förvänta sig av en kille som faktiskt varit otrogen mot ALLA sina flickvänner utom den patetiska silikon tjejen. så kanske bra att hon slipper honom.

2010-09-20 @ 22:49:26
Postat av: Ines

Hej M...

Om jag skulle har din informationskällor skulle jag inte heller skriver vem jag är. Vi fortfarande tillsammans och det fanns inte ens någon tanke på nånting annat. Angående det förflutna av min pojkvän kan jag bara skaka med huvud och tycker att det oförskämt att skriva så.. Vart är syftet med dina inlägg?



Inte illa menat men jag tycker det sättet att skriver om någon annan är mycket olämplig om du har någonting att säger så tycker jag kan du välja en mer diskret väg, fram för allt borde du först försäkra dig att det är sant du säger.

2010-09-21 @ 09:07:11
Postat av: Matilda

Hm kan bara instämma med det föregånede har skrivit!



Och elin romantik är för mesar :) we goes wild känner haha just nu nu på jobbet av alla ställen för en hejjdundrandes massa vin och trevligt kvinnsligt sällskap! Kanske ska styra nått eller vad tycks??

2010-09-21 @ 18:37:26
Postat av: m

mitt syfte ines, är att du inte borde acceptera att han varit otrogen mot dig. och jag ber om ursäkt att jag kallade den andra tjejen för patetisk och silikon tjej och gud vet vad (ifall ni är vänner), hon är säkert snäll och det tycker väl ANTAGLIGEN oscar också. om ni fortfarande är tillsammans enligt dig, ta ett snack med honom. du förtjänar bättre!

2010-09-21 @ 19:33:02
Postat av: Ines

Nu skulle jag var verkligen intresserat vem du är? Och om du tycker så synd om mig varför kommer du inte personligt till mig? Istället skriver du i en kompis blogg...

Jag har lite svårt att tror dig och det är stora saker du på står..du får vara lite mer detaljerat..



2010-09-21 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0