En shopaholics bekännelse

Jag är KÄR. Igår hade jag bokstavligen hjärtklappning, begynnande tårar i ögonen och en plånbok som bara brännde i fickan haha, är det dags att söka hjälp månne? Expediten på footish var till o med "flörtig" enligt min vän, men jag la inte ens märke till det. I det tillståndet befann jag mig. Inga jättespeciella saker hittade jag heller men det var ändå så jag kände att DOM här SKA jag HA!! mahhahaha







Det är alltså den lila Adidasväskan och de lila Adidasskorna jag inhandlat, det andra är bara mina hundra kavajer och annat jag tycker är för fint för att gömmas =) <3

AAAHHHH Materiell lycka :))))

/E

Kommentarer
Postat av: David

Sköna skor Elin, diggar eran "nya" blogg också. Inget fel med att vilja ha kläder och skor XD

2010-09-10 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0