Förlåt bloggen

Förlåt bloggen, jag har aktivt deltagit i dödshjälp vad gäller snygghet, men du kom ju ett steg på vägen till lite personlig iallafall...

Efter mitt tidigare inlägg insåg jag hur mycket jag avskydde vårat "tema" så gjorde tappra försök till ändring och nu har jag lessnat.... Bakgrunden är för kluddrig, men harmoniska färger, man ser inte vad det står och headern ska vi inte prata om- onödigt ful.

Så jag säger det igen, förlåt bloggen, förlåt david och haha sorry matilda som förmodligen kommer städa bort mitt missöde.... men ge mig en till chans!

JAG SKA LYCKAS!


Väldigt peppande och uppmuntrande låt =)

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha elin han inte ens se ditt mästerverk.. fan tycker och håller med om att den är nämnvärt tråååkig.

2010-09-07 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0