I mina rosa gummistövlar, kan jag va mig själv

AAhh.... idag gick jag på en närande och rogivande trallande skogspromenad med min flåsande, löpande manstokiga tuss. Skulle ta mig över ett taggtrådsstängsel fastnade med jeansen tippade över och gjorde nästan en redig faceplant i kohagen... najs! Hittade även en ödla som va KNALLorange om magen.

Man upphör aldrig att förvånas. Annars så spenderar jag mest tid med att titta på OC och fundera på när jag ska träna nästa gång, usch alldeles för länge sedan nu.. visst i förra veckan typ, men man tappar direkt när man släpper på det.

Annars var jag o jobba idag också, tog naturligtvis mina rosa gummistövlar som lollo uppenbarligen fann lustigt =) me like them A lot!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0