Man kan dö för så lite en fredagskväll

Jaha, skulle gått på kräftskiva ikväll, men bangar nog på den, tar mig en middag med mina ärade kollegor Emma o Elin =) kan det bli bättre, måste ändå va nykter och åka hem tidigt för jobb imorgon, och kräftor.... det tål jag inte. (fiskallergiker)

Nåväl det ligger by the way en nöt utanför min dörr, är det någon som försöker ha ihjäl mig? =S har legat där i två dagar nu då jag inte vill vidröra nöten och är för lat för att plocka fram dammsugaren. (nötallergiker)

Idag var det dessutom en katt in på jobbet och bråkade (mild pälsdjursallergiker)

Paulina ringde idag också, sitter där o tjattrar i godan ro och ser något jag tror är en mygga i ögonvrån, naturligtvis kollar jag mot den och den JÄVELN flyger rätt in i ögat

"AOOOOOOOOOOOOOO en mygga flög rätt in i ögat!!!"- Elin

Det visade sig att det inte va en mygga utan en helt vanlig bananfluga..... Men ändå, obehagligt att mosa runt med en bananfluga i ögat. Mysigt.
Och nej, jag är inte bananflugeallergiker.

Näää så nu ska jag ta och duscha mig littegranna så jag ser representabel ut!

Hittade till och med en bild på mina ärade vapendragare! Nu jävlar här ska GOFFAS!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0