"När jag kommer hem efter skolan brukar jag dricka saft och äta bula"

Jahapp, då var denna helg över då! Mycket bra helg må jag säga! Tjat lönar sig haha!

Fredag kväll jobbade jag o sen efter det drog vi in till stan och roade oss =) först på skeppet och sen på bj. Mycket skum kväll men ändå kul. Jag som va nykter blev sedan halva bj:s fylletaxi. Först två upphittade killar på bj som jag skjutsade mot gränbyhållet, matilda till sunnersta och annahita till herrhagen och sen hem till Dalby- hemma efter fem. soft.

Igår kväll träffade jag en ny vän och tog några glas vin på upplands och snerikes nation, mycket trevligt må jag säga. Många knasiga samtalsämnen. Men trevligt som sagt =)

Kom hem till mamma idag och dankade av några timmar på soffan i hopp att bräna bort några enheter alkohol så jag kunde köra hem sen. Så nu ligger jag på sängen, mamma har bakat bullar och allt är väl, mer än väl.

:)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0