14 feb

Glad alla <3 dag alla :) 
 
Idag har jag haft en lugn och sköön dag har vart ute och sprunigt i det fin fina vädret, dock jäävligt kallt. Förvisso blev det lite långtråkigt efter ett tag... Var nära på att ringa en vän och hitta på nått, kände dock att jag behövde vara hemma och vila upp mig lite. 

Sitter och väntar på Emil vi ska också fira lite kärlek . Ska snart börja fixa iordning middagen.
Såhär ser menyn ut:
Förrätt: Kokta rödbetor med chevreost, balsamvinäger och valnötter allt ska in i ugnen så att osten smälter.
Huvudrätt: fläskfile med mossarella och vitlök till det champinjonsås och en god sallad.
Efterrätt: Vaniljglass i champange.
Detta blir nog klockers, hehöhö OM jag lyckas.. ;) lite i överkurss för min del.
Blev sinnessjukt hungrig av att bara skriva ner allt detta.
 Nej nu ska jag göra mig iordning och vänta lite till...

hörs PUSS.

Pasande låt och riktigt bra, med denna extremt vackra kvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0