5 och 1/2

5 och en halv vecka kvar tills jag kan känna den varma sanden mellan tårna,  iskalla drinkar vid polskanten solblekt hår och gyllenbruna ben :) kan knappt bärga mig.
Varje morgon blir med dej med oss i paradiset.
Havet ligger upp mot 26 grader varmt alldeles klart.
Har redan tjuvstartat, har öppnat solkrämen och luktat bara lukten av solkräm gör att iaf jag glömmer bort att det är -12 grader ute och 2 decimeter snö.

THAILANDOOOOO!!!


Resan börjar strålande då vi flyger med fritidsresor, då man får en egen skärm att leka med, man kan roa sig med film och olika spel.
I Emils tycke så skulle vi inte åka som såssar så vi betällde lite bättre platser och lite godare mat :) Överaskningsvis så ligger det en flaska Amarone och ett kilo godis under mitt säte redan när vi sätter oss.
I födelesddagspresent fick jag detta inklusive allt som görs i thailand. TACK BABE!!
Att få se vad havet har för överaskingar att bjuda på ska bli en upplevelse att snorkla.

Snart åker vi 25/3 -11 det blir våran galna vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0