JAG ÄLSKAR DEJ TUSEN GÅNGER OM!!

I morggon är det allas kääära dag!!! Har hittat på en liten hemils till en speciel person :) längtar tills jag får höra hans VAHHHA HAHAH NÖÖEHH??
Ska laga någon vajjsing middag vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på. Förätten är given, kokta rödbettor med chevreost och valnötter, smaklig orgasm. Varmrätten kvarstår är inte riktigt lika given, lutar lite åt fyllda paprikor, är det tråkigt? Aihhhsh blir till att suga på den karamällen.


Av dej blir jag jag lyckligast i världen.



M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint! Du borde köra på det! Kött borde du köra på varmrätten. Lycka till. Tack för igår// Anonym flicka som såg dig igår och när du kissade...

2011-02-13 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0