Jag har läääääängtat.

Hallååå!! Riktigt längesen jag tog mig tid för att skriva och blotta upp mitt liv.
Har haft en super helg då helgn gjordes redan kl 16 då min släkt kom på besök hemma hos mig för en bit mat. Jisses vad jag har saknat dom mamma ,pappa, mormor och syrran mfl. Senare mot kvällen åkte jag hem till Elin där de var avskeds fnurra då Elin ska resa till grannlandet Norge =) Lycka till bruttan.
Efter en hel dels doodels shoots och rödvins drickande avgick vi mot saluhallen. Hängde där i tt x antal timmar för att sedan raggla hemåt. Väl hemma duuns ner i säng toro jag somnade innnan jag ens nuddat kudden. Vaknar av att emil kommer hem ragglandes vi 5 tiden med en godispåse i höggtsa hugg.
Vaknar vid 12 rätt så trött efter gårdagens riv, upp och äter frullle med min honey.
Kl slår 15 och jag börjar jobbet.

Tack för en fin helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0