Vad hände med Elin?

Åh herrejösa, här lämnar man bloggen i nånna månader och vadan detta kärleksklet? Känner mig som bittermandeln nummer ett! Och ni vet hur svårt jag har för nötter ;)

Nåväl, ni kanske undrar vart jag har tagit vägen (hehe), jorrå här har det nollats och pluggats och supits. Sen har jag varit i äcklopäcklolandet Egypten, fy vilket hemskt folk. Riktigt härlig resa med mamma och lillsyrran. Underbart vatten, men vill ni bli behandlade som prostituerade- Åk till Egypten för all del!.

Som sagt har jag nollats vilket inneburit att jag sprungit runt i sjuksköterskemössa (aka mattantsmössa) i 2 veckor. Och sen började helvettet. Oj vad man glömt hur det är att plugga!! Men människorna är underbara <3

Idag började även jag och min lillasyrra att träna igen... Vi slog dank inne på gymmet. Hahhaha står o snackar med några gamla polers, så ska gubben bredvid böja sig ner för att plocka upp en hantel- Han FISER jätteljudligt! HAHAHHAHAHAAAA!

Nåväl nu ska jag väll plugga! Önska mig lycka till =P Puzzzzzz /E



haha glöm min älskade mammas min, kolla på vattnet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0