23 september

Ooo detta är sååå spännande! Mitt inlägg om "den manliga 20-årskrisen" har då sannerligen rört om det i grytan. Det roliga är att dom som väljer att tycka och tänka och avslöja olika saker väljer att vara anonyma. Mycket intressant. Fegt om inte annat.


Nåväl nog om det och över till det som en av de "anonyma" skrev om att man väljer vilka killar man umgås med, och hur man vill bli behandlad och att det beror på om killen är väluppfostrad BLA BLA BLA!!!!!!!!!!

BULLSHIT!


Anonym
om Den manliga 20-årskrisen:

Pff, det där är struntprat ang en s.k. 20-årskris. Det handlar om vilken typ av människor du väljer att umgås med. Antingen umgås man med väluppfostrade killar med lite stil eller så umgås man med övriga. Beroende på om man vill bli bra behandlad eller ej.

Dom som betett sig har varit en mycket blandad skara, och jag kan väll knappast påstå att någon av dom blivit uppfostrad av någon mer annorlunda än dom som är s.k. "väluppfostrade". Vad det nu innebär? Innebär det att människan tuggar med stängd mun? Betalar för tjejen? Inte är otrogna? Eller helt enkelt behandlar andra som dom själv vill bli behandlade?

Varför ska man behöva välja folk utifrån HUR man vill bli behandlad? borde inte alla behandlas LIKA? Varför skulle man utgå ifrån att en viss typ av person behandlar mig mer illa än den andra typen av person? Och skulle inte det bara spä på fördomarna? Eller har jag fel?


Nej jag har då aldrig träffat en kille som varit mer eller mindre väluppfostrad, eller haft mer eller mindre "stil", vad som nu menas med det? Slinta kan man göra. Men fan inte så många på ett och samma halvår. Vad hände?

/E


Ps. Fegisar. Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0